EV-Repair start een pilot met de BR Feedback tool. Verbetering is een constant proces en er is altijd wel iets te verbeteren, maar wat dan? Wanneer we naar onszelf kijken is het niet altijd even gemakkelijk een nieuw verbeterpunt te vinden. Met goede feedback van onze klanten wordt er iets aangereikt wat we zelf waarschijnlijk niet of te laat ontdekken.
De mannen #royzonneveld en #bryan-bakker van #br-feedback-solutions hebben een AI gedreven tool ontwikkeld die klanten feedback op maat laat leveren. Deze software verzamelt en analyseert op intelligente wijze feedback van klanten en zet deze om in bruikbare inzichten die de bedrijfsprestaties en klantloyaliteit verbeteren, in tegenstelling tot de openbaar gepubliceerde sterrenwaardering, van bijvoorbeeld Google. De BR-feedback tool is gericht op interne verbetering en brengt onderwerpen naar boven die men wellicht niet zelf had kunnen verzinnen.
Afgelopen maandag zijn zij bij ons op bezoek geweest om hun bedrijf te promoten.
In augustus starten wij met de pilot en zijn erg benieuwd wat er uit de resultaten zal blijken. Het dashboard van BR-feedback geeft in een overzichtelijke weergave een goed beeld van alle onderwerpen waarmee directe actie kan worden ondernomen. Het biedt o.a. de mogelijkheid om richting de aanmelder te reageren en zo de geleverde feedback op te volgen en positief af te handelen. Als de klant helemaal tevreden is met de aangeboden oplossing wordt deze gevraagd om een review te plaatsen op bijvoorbeeld Google.
Er wordt hard gewerkt aan de nieuwe website van BR-Feedback Solutions die zeer binnenkort zal worden gepubliceerd.
